ponedjeljak, 29. siječnja 2018.

Maybelline Sensational Liner

Tuš za oči postao je neizostavan proizvod u mom svakodnevnom šminkanju, ali otkako se zatvorio Kozmo, više nigdje ne mogu pronaći Eveline Celebrities crni tuš za oči koji mi je apsolutno nezamjenjiv. Sigurno sam ga kupila desetak puta i ne mogu ga prežaliti još uvijek. Ako ga slučajno negdje pronađete, molim vas da mi javite.

U ovom ću vam članku predstaviti jedan tuš koji upotrebljavam u posljednjih mjesec dana, a riječ je o Maybelline Sensational  tušu za oči u olovci.


Ovaj se tuš ističe po svom neobičnom obliku koji bi trebao olakšati nanošenje, premda se s tim ne bih mogla baš složiti. Naravno, treba uzeti u obzir da sam ja naviknula na tekuće tuševe u bočici s kistićem jer volim kada je kist potpuno fleksibilan. Ovi aplikatori nisu mi baš najdraži na svijetu, ali nigdje ne uspijevam ponovno pronaći tuš s kistom koji ima dlačice.



Međutim, nemam više nijedan minus za ovaj tuš. Savršene je crne boje, iznimno je pigmentiran i traje dok ga ne skinete. Ne trusi se, ne preslikava se, brzo se suši i da je samo u drugoj ambalaži, imao bi čistu peticu. Zbog nepraktičnosti i otežana nanošenja (ako volite baš izvući tuš kao ja), dala bih mu tri do četiri. 


NAKON brisanja Garnier dvofaznom micelarnom:



Iz priloženih fotografija možete vidjeti kako se ovaj tuš teško skida i da je doista postojan. 

Ako ste inače naviknuli na tuš u olovci, možda bi ovaj tuš mogao postati vaš novi favorit, stoga bih vam preporučila da ga isprobate. Ako ipak više volite fleksibilne aplikatore ili kistiće, onda ne mogu garantirati da će vam se svidjeti.

Točnu cijenu ne znam, ali iznosi oko 60 kn.


Što mislite?




*PR proizvod

Broj komentara: 9 :

  1. Super je.Kad sam vidjela objavu na facebooku brzo sam ušla u link da vidim "puknuti"tuš i već mislim iz koje je kolekcije😀😀😀😀😀😀

    OdgovoriIzbriši
  2. Essence super precise eyeliner je tuš sa kistićem, osobno sam jako zadovoljna njime

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. p.s. prekasno sam primjetila da je ulogiran dečkov gmail račun, da ne bude zabune :D

      Izbriši
    2. Haha, baš si me nasmijala! Hvala ti na preporuci :)

      Izbriši
  3. Odgovori
    1. Zasad nisam bila baš zadovoljna njihovim tuševima, ali mogu probati :)

      Izbriši
  4. imaš za kupiti evelin kozmetiku u pojedinim interspar trgovinama, ima baš stalaka sa make up proizvodima... i ja koristim evelin tuš i super je, ni malo se ne preslika a imam dosta maske kapke :) ...

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru! :)