ponedjeljak, 26. lipnja 2017.

Top 5 savjeta protiv znojenja

Svako godišnje doba donosi neke nove probleme, a znojenje često dolazi s ljetom. Znojimo se i inače, ali zbog visokih temperatura ljeti možemo imati znatno više problema. Ako vam je dosta neprivlačnih tragova znoja ispod pazuha i na odjeći, vrijeme je uvedete neke promjene koje vam mogu pomoći.


  1. Smanjite unos alkohola i nikotina - alkohol i cigarete sadrže kemikalije koje utječu na cirkulaciju zbog čega se možete brže znojiti.
  2. Redovito se deplilirajte - znoj se najčešće pojavljuje oko korijena dlačice, a na tim se mjestima onda pojavljuju bakterije. Uklonite dlačice i manje ćete se znojiti i uklonit ćete neugodne mirise.
  3. Birajte prirodne materijale - zamijenite najlon i poliester pamukom jer on omogućuje normalan protok zraka.
  4. Tuširajte se hladnom vodom - premda nije ugodno, tuširanje hladnom vodom znatno je zdravije od tuširanja vrućom vodom, a isto tako pomaže kod pretjeranog znojenja.
  5. Pronađite dobre proizvode - ako se prosječno znojite, isprobajte Olival Natural Zeleni čaj deo kremu. Riječ je o prirodnom proizvodu bez parabena, aluminija, alkohola i umjetnih boja i mirisa te je idealan i za osjetljivu kožu. Neutralizira neugodne mirise i njeguje kožu pazuha, a možete ga pronaći u drogerijama za 29 kn. Postoji više mirisnih inačica ovog proizvoda, ali meni se sviđa decentan miris ovoga i baš sam zadovoljna.



Ukoliko se pretjerano znojite ili bolujete od hiperhidroze, isprobajte Certain Dri Prescription Strength roll on, a možete ga pronaći na ebay-u za desetak dolara. Ja ga nisam upotrebljavala jer se prosječno znojim, ali sam ga već nekoliko puta naručivala dečku, tako da sam zbog njega upućena i u to područje. 



Nadam se da ste pronašli neki koristan savjet i/ili proizvod te mi svakako napišite ukoliko i vi imate neki savjet za mene!


Nema komentara :

Objavi komentar

Hvala na komentaru! :)