subota, 13. svibnja 2017.

TOP 10 dekorativnih proizvoda

U posljednje vrijeme postoje neki proizvodi koje uvijek nosim sa sobom kada negdje idem i oduševljena sam omjerom njihove cijene i kvalitete. Odlučila sam vam pokazati koji su to proizvodi te vam ukratko reći zašto ih toliko volim te što ih čini tako dobrima. 



Lice

  1. Maybelline Fit me! Matte + Poreless tekući puder - savršen puder za sve osobe masne kože, postojan je, ima dosta dobro prekrivanje i vrlo je povoljan (oko 60 kn)! Cijelu recenziju sa svim nijansama možete pročitati ovdje.
  2. NYX Mineral Stick Foundation 02 - napokon sam pronašla savršenu svijetlu nijansu za konturiranje! Dok tamnih nijansi imam mnogo, sa ovim svjetlijima uvijek sam imala problema. Ima lagano do srednje prekrivanje, lako se blenda, nije previše kremast i zato mi odgovara jer se ne zasjajim na tim mjestima na koje ga nanosim, sve u svemu, oduševljena sam! Svakako ću nabaviti još koju nijansu. Cijena mu je 95,90 kn na Diviana Cosmetics.
  3. Essence Prismatic Rainbow glow highlighter - premda imam desetak highlightera, uvijek rado isprobavam nove i ovaj me baš iznenadio. Iako se sastoji od četiriju nijansi, konačni je rezultat boja šampanjca i uistinu je fantastičan. Sjajne čestice nisu prevelike, lako se blenda, postojan je i ako mene pitate, jedan od najboljih drogerijskih highlightera na našem tržištu. Nisam sigurna koliko košta, ali oko 30 kn što je više nego povoljno.

Obrve

  1. Freedom Eyebrow Pomade Ash Brown - nezamjenjiv proizvod koji upotrebljavam svakodnevno već pola godine, a tek sam pola potrošila i još se nije osušio. Traje cijeli dan i nikad nisam bila zadovoljnija svojim obrvama. Cijena mu je 52,90 kn na Pink Pandi
Oči

  1. Douglas Eye Base primer - riječ je o kremastom proizvodu u boji kože koji je izvrsna baza za sjenilo. Lako se nanosi, neutralizira boju kapka te produljuje postojanost sjenila. Cijena mu je oko 100 kn.
  2. Rougj Dermacosmetiques Extra volume maskara - ne znam jeste li čuli za ovu marku, ali riječ je o talijanskom proizvođaču čije proizvode možete pronaći u nekim ljekarnama. Ova maskara ne sadrži parabene, obogaćena je dekspantenolom i košta samo tridesetak kuna! Međutim, pravi razlog zašto ju volim jest taj da savršeno produljuje moje trebavice, daje im volumen, nimalo se ne trusi i oduševila me na prvu.
  3. Essence We are perfect... tekući tuš za oči - nažalost, riječ je o proizvodu iz linije koja više nije u prodaji, ali meni je trenutno najbolja zamjena za Eveline Celebrities koji više ne mogu pronaći nakon propasti Kozma.
  4. NYX Slide on olovka za oči Sunrise Blue - ovo je kao da otkrijete pastele nakon svih bojica. Ova olovka savršeno klizi, pigmentacija je vrhunska, a o postojanosti ne moram ni govoriti. Čista ljubav. Cijena joj je 43,90 kn na Diviani.

Usne

  1. theBalm Meet Matt(e) Hughes  tekući ruž u nijansi Adoring - obožavanje. Mislim da je jedna riječ dovoljna. Kako izgleda na usnama i sve ostalo, možete saznati ovdje.
Nokti
  1. Catrice Ultimate lak Plump Around - ako tražite tamni lak visoke pigmentacije i koji će vam trajati bar 3, 4 dana na noktima, a nije skup, onda je to ovaj lak.


highlighter, olovka i ruž


Premda bih mogla dodati još mnogo proizvoda koje volim, ograničila sam se na deset ovaj put. Nadam se da ste pronašli nešto što bi i vama moglo odgovarati. :)


Dijelimo li koji favorit?


Nema komentara :

Objavi komentar

Hvala na komentaru! :)